hadirku bukan meminta simpati...hidupku bukan untuk menyendiri...diriku sentiasa mencari erti...walaupun persoalan yang ku temui...

rYosHi

Followers

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Tuesday, May 24, 2011

new life have been born..

salam semua...
selamat pagi..
da lama aku x on blog...
maklumla sibuk ngan kehidupan baru aku...
alhamdulillah...
berkat cara aku yang tidak terlalu memilih dalam mencari pekerjaan...
aku dapat kerja..
walaupun kerja aku x gempak.. sekadar kerja di fast food tapi rexeki aku mudah...
hari2 dapat makan...
manager ok...
kiranya xkan aku kebulur la...
klu aku x makan pun x sape pun tau so better aku teruskan dgn hidup aku skrg ni...
memanga ku bz gila..
ngan semester pendeknye...
nak jumpa housemate aku sekali sehari pun payah....
dalam seminggu 2 bole la kira berapa kali je aku jmpa dia...
tapi anyway aku happy ngan kehidupan aku skrg nie...
memang x sama cam dulu di mana aku boleh hang out ngan membe2...
tapi daripada aku buang masa xde duit masuk better aku keje at least hujung bulan duit masuk...
hu3...
lagi 1 bila aku bz keje nie aku xde la nak sosial mane...
aku juz perlu tumpu perhatian pada kerja n pelajarana ku...
hu3...
so in other words...
a new life that better have been born eventhough life right now is like in cage but it help me to be better n it give huge benefit to me...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...