hadirku bukan meminta simpati...hidupku bukan untuk menyendiri...diriku sentiasa mencari erti...walaupun persoalan yang ku temui...

rYosHi

Followers

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Tuesday, April 5, 2011

nakkkk!!!!!

salam...
tadi aku gi umah ayah aku..
coz dia nak surat yg dia bg kat aku time dia bg YES Broadband dulu...

ayah aku kata company bg dia handphone free n phone 2 pki bill...
yg bestnye phone 2 x pki simcard...
aku xtau la phone ape..
sekali bukak..
mokkkk...


smart kot phone 2..
aku sendiri pki phone slide ke bawah...
ayah aku dpt yg slide ke tepi...
da la 2, phone 2 lak 4G... ade internet... da mcm key board da aku tgk...
n benda 2 bkn ade bynk pun coz dia dtng sekali ngan pakej YES...
klu x kerana bos ayah aku srh ayah aku pki...
memang ayah aku da bg da...
maklum la...
kedit xyah topup coz tiap2 bulan aku leh pki smpi RM100...
internet da dpt kat aku da... tiap2 bulan limit smpi RM150...
ayah aku sendiri da ade 3 handphone...

aduyai...
nakkkk......
comey kot phone 2...
bole kate sbgi limited edition kot...
setakat ni aku xde lg jmpa sape pun pki..
coz utk on phone 2 kena pki YES id...
so klu orng curi pun x guna coz phone 2 x guna simcard...
xleh jual...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...