hadirku bukan meminta simpati...hidupku bukan untuk menyendiri...diriku sentiasa mencari erti...walaupun persoalan yang ku temui...

rYosHi

Followers

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Sunday, April 17, 2011

at least i'm somebody now...

salam semua...
sebelum aku tdo...
nak la gak post n3...

sesuai ngan header aku...
aku still belum jd hero..
but at least i'm someone now...
yup!!!..

that's me...
Kira Yamato...

gmbr kat bwh ni aku amik klu x slp aku mase aku br je masuk poli coz baju yg aku pki 2 aku beli kat camron sblm aku smbg study....
seriusly.. hidius kan...
mane la ade orang nak kan...


and this is who i am right now...

maybe orang kata juz aku ubah rambut je kan....
but sape yang betul2 kenal aku...
dia akan tau ape yg da berubah....

"anyone who have never try something new outside the box will never achieve anything"

that's what i always keep in my mind...
aku bukan menggedik nak warna rambut la...
ape la...

ramai yg kata the only problem with me is my hair...
n what my hair have caused is inside of me...

aku x ksh pun aku x dpt anugerah king of the night time dinner malam pra graduan....
maybe aku x dpt sbb rambut aku perang...
xleh jd role model katenye...

but bg aku...
aku dah menang...
it only take less than our for me to change the whole about me...

yup...
klu dulu aku berubah kerana aku x yakin dengan diri aku...
klu aku yakin yg penampilan aku nmpk smart pun,...
it juz for a few minutes...
but now...
it's forever...

someone have told me that i deserve better...
so what i need to keep is...
to treat my self better....

it's not like i'm arrogant but i have to stand for myself...
yes...
right now i am
KIRA YAMATO...
the person who will achieve everything that he want...
not the person who once before...
other people can play with...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...