hadirku bukan meminta simpati...hidupku bukan untuk menyendiri...diriku sentiasa mencari erti...walaupun persoalan yang ku temui...

rYosHi

Followers

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Monday, April 11, 2011

CONTEST ALYA : AKU DAN ALAM

salam semua...
td tgh2 duk wat blog walking kot orng paggil...
klu aku pggl usha blog.. hu3...
anyway aku terjumpa la satu contest ni...
contest yang cukup menarik... iaitu mengenai 


bukan aku nak tunjuk aku ni bgs ke ape ke... nak membodek ke..
tapi memang betul pun.. aku ni suka gi tempat cam hutan lipur yg ade air terjun... tepi2 pantai..
x dpt pantai sungai pun jadi la...
alhamdulillah ade tempat2 yg aku nak gi aku da gi n utk tmpt lain nnt klu ade rezeki aku gi la...
cam pulau langkawi.. pas2 umah kawan aku kat kedah (ade padi).. hu3...

anyway ni la gambar aku ngan alam...
gambar ni aku amik kat Cameron Highlands...
time 2 aku gi trip ngan kawan2 sekerja under company...
kat belakang 2 ladang teh tau... time ni baru pkl 7.++ pagi..
udara memang segar..nyaman..
x mcm kat KL..
entah bila la aku nak hirup udara segar kat KL..
balik2 asap kenderaan..klu x asap rokok...

ni dia 5 kawan yang aku tag... kome semua join tau contest ni..
nak gak tgk mane nye korang ngan alam... hu3...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...