hadirku bukan meminta simpati...hidupku bukan untuk menyendiri...diriku sentiasa mencari erti...walaupun persoalan yang ku temui...

rYosHi

Followers

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Friday, April 1, 2011

tiap detik saat membilang, jantung ku berdegup dengan kencang


haaa... salam semua..
jgn lak korang terkejut bila tgk pic atas ni..
ni semua gara2 malam MPG (malam propa gila).. ha3
main2 jela, Malam Pra Graduan...

malam ni kena la nampak vokk.. so demi menjaga reputasi aku sebagai artis paksaan..
aku wat la facial kot.. aku xtau la nama dia pae..
tapi pagi 2 aku letakkan mask utntuk memberi kelembapan, pencerahan serta pembersihan ke atas kulit muka kau ni..

klu pompuan, rambuat mahkota mereka, tp klu aku kulit kot.. hu3..
pompuan zaman sekarang suka laki2 yg pandai jg kebersihan n kulit mereka kanzz..
anyway mask 2 xde la mahal mane, juz Rm5.90.. warna ungu..

ni la baju yg aku akan pakai malam 2.. tapi ni juz sebahagian je..
baju ni la yg kan wat aku different dr yg lain n nampak glamour gitu.. hu3..
jaket je yg aku beli, yg lain jahit sendiri kot..
jgn main2, igt laki2 x pandai jahit ke..
anyway susunan daun2 2 KMK yang wat.. aku jahit je..

disebabkan aku malam 2 pakai major putih so warna silver kurang menyerlah..
jd aku pun pakai la pin warna gold dengan sedikit "bling2"..
thanks 2 membe aku coz belikan bunga hitam 2.. mahal nok..
anyway total 3 barang ni xde la mahal sgt juz puluh2 je..

haaa... ni baju yg c KMK pki malam 2.. aku white n red..
dia lak black n red..
so konklusi nye..
white n black.. hu3..

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...