hadirku bukan meminta simpati...hidupku bukan untuk menyendiri...diriku sentiasa mencari erti...walaupun persoalan yang ku temui...

rYosHi

Followers

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Thursday, April 7, 2011

Contest Natural Beauty - Abg Stalker


selamat pagi diucapkan kepda para blogger yg sedang memblog dan berblog...
beradanya saya di sini adalah untuk menyertai contect seperti yang tertera di atas...
dengan ini saya menjemput Fazlin untuk memberi ucapan...
dipersilakan...
hik3..
mood ngok ngek ckit coz br bgn...
si KMK ni la, aku br bgn srh masuk contest...
masuk je la... sementara ade lobang contest ni yer...

aku xmau ckp pnjg lebar coz Abg Stalker da bg pesanan duk sah wat karangan 250 patah perkataan...
n gambar yg aku pertandingkan utk contest ini
a
d
a
l
a
h
!
!
!
!

haaa.... abg stalker cakap klu muka lelaki nak yg suci n jelas...
ni dia...
time ni br hbs spm...
so still suci..
ha3...

2 comments:

  1. thanks join abg.ada gk laki yg berani cuba.. :)abg da follow back.sbb blog ni nice wrn biru.gud luck ye.

    ReplyDelete
  2. x salah mencuba.. xde ape nak dimalukan.. natural look kan.. confidence is important..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...