hadirku bukan meminta simpati...hidupku bukan untuk menyendiri...diriku sentiasa mencari erti...walaupun persoalan yang ku temui...

rYosHi

Followers

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Friday, April 22, 2011

CONTEST KITA KAWAN KAN??

salam semua...
ni...
aku nak bg tau...
ade contest tgh berlangsung skrg nie... 
nama contest nye seperti yang tertera kat atas k....

contest ni diadakan oleh...
nak tau sapa dia, klik la...
amacam???
gorgeous x????
gorgeous la... coz dia da bg chance kat blogger lain tuk dpt hadiah...
hu3...
klu menang leh save money...
xyah beli topup...
*
*
*
okey2... sebelum korang melanjutkan diri...
aku nak in4 jangka hayat contest ni...
*

TARIKH MULA : 25 MAC 2011, 12.00 tgh maLam
TARIKH TAMAT : 25 APRIL 2011, 11.59 maLam
*
so ape lg?
copek2 la join...

anyway ni la gmbr yg aku pertaruhkan...
jeng..jeng..jeng..
*
*
*
*
nak tau nape aku pilih gambo nie???
nak tau x??
gambo 2 sendiri da jawabkan...
hu3...
antara bnyk3 gambo aku ade ngan BFF aku nie...
ni aku plng suka..
sebab masing2 nmpk glamour...macho (terutama aku la)...
dari kiri Coot...aku..mariyam..KMK...
hu3...
even orang lain kata..
kitorang da cam artis pulak...
(ni bukan masuk besen angkat sendiri)...

n to Laily Qaisyirah , join r...
ari 2 da bg present topup hot ticket...
tq2...


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...