hadirku bukan meminta simpati...hidupku bukan untuk menyendiri...diriku sentiasa mencari erti...walaupun persoalan yang ku temui...

rYosHi

Followers

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Monday, April 4, 2011

"Contest Adik-Beradikku Yang Cute"


gud morning everyone...
ni nak bg tau..
skrg ni ade contest iaitu
"Contest Adik-Beradikku Yang Cute"
so korang join la...
sape2 yg ade adik ke x kira yg angkat atau kandung...
nak tau lebih lanjut klik la kat link disediakan kat tepi blog ni...
KMK, ko ade kan adik.. join r..
Intan meh la join... Mizz Nia pun meh la join sekaki...
mari kita ramai2 meriahkan contest ni..

ni la adik aku...
satu satunya dik perempuan aku n anak bongsu...
umur dia 11 tahun..
anak kelahiran tahun 2000...
dia ni dulu lahir x ckp bulan, time dia 6 bulan mak aku terpaksa lahirkan dia by operation...
risau gak r time 2 coz dia selalu sakit2..
badan dia memang kecik.. if baju baby paling kecik bole wat tutup dai badan sampai kaki...
skrg alhamdulillah..
chat ckit r even ade asma...
dia ni bole dikatakan lebih pandai dr abg2 dia..
dia memang rajin baca buku so dari segi bahasa dia memang TERBAIK r..
tp klu bab kira2..
aduyai...
tp xpe la... jauh lg perjalanan dia...

ni gmbr dia aku tangkap time raya...
aku yg pakaikan tudung dia 2...
cantik x??? jgn ikut orng lelaki x pandai pakaikan tudung...
ade sekali aku bwk dia gi jln2.. bole lak kwn aku tanye...
"nape muka adik ko same ngan ko???"
memang terbiak la... da adik aku same muka ngan aku la...

antara semua adik beradik aku.. aku paling syng dia...
n dia paling mendengar kata n paling rajin dalam bab pelajaran...
semoga dia berjaya bila besar nnt...

3 comments:

  1. waaa..name same dgn siswi...
    yg atas tu jela.hehe..
    well..gud luck ryoshi..=)

    ReplyDelete
  2. i.ALLAH...hehe..ade ramai adeq ni..hehe...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...