hadirku bukan meminta simpati...hidupku bukan untuk menyendiri...diriku sentiasa mencari erti...walaupun persoalan yang ku temui...

rYosHi

Followers

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Sunday, April 3, 2011

"jelajah pagi"

salam semua..
apo kabo??
ni nak cite la ckit psl jelajah pagi aku time2 study week ni..
rajin aku tau, pkl 7 da bgn da klu x biasa dkt pkl 9 br bgn... hu3...

aku bgn pagi bkn ape... elok utk kesihatan... pagi2 plan gi jog wlupun biasa nye pelan terbatal... hik3..
biasa klu xde ape pg2 aku gi la meru..
lepak ngan membe2 aku...
biasa drng yg ajak...
nak pekena nasi lemak panas..
nasi lemak kopi o katenye...
sedap do.. pagi2 layan nasi lemak panas... perghh...
tapi biasa klu plan nak jog batal 2 sebab bila da mula duduk kat warung.. lepak2 r smpi pkl 10 tu...

bukan ade agenda ape pun, juz bincang soal negara katenye.. hu3...

anyway klu korang nak tau port mane aku lepak...
kat belakang shell meru.. hu3.. jenguk2 la ke cna.. sedap gak nasi lemak dia..






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...