hadirku bukan meminta simpati...hidupku bukan untuk menyendiri...diriku sentiasa mencari erti...walaupun persoalan yang ku temui...

rYosHi

Followers

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Friday, April 1, 2011

n the best part is that...


actually aku memang nak tiru gaya shahir af ni.. baju yg dia pki 2 memang menarik n simple..
tp aku x tau mane nak tempah n aku klu boleh nak pki formal coz utk dinner...

then aku try nak pki tuxedo coz aku suka ade ekor kat blkng baju 2...
tapi baju 2 terlalu mahal n x jmpa kat mane ade jual..


last aku beli jaket putih yg design cam kot..
tp coz nampk plain aku pun tambahla beberapa benda..
sometime risau gak aku coz tkt nmpk crowded sgt...
so dgn mengenakan kain serta susunan yg bersesuaian.. aku pun selesa nak pki...
then kawan aku CooT ni syorkan aku pki kain kat blkng..
da di suruh nye.. aku pun rase..
that not a bad idea..
esok nak dinner, malam 2 baru jahit.. fuhh.. nasib baik smpt..
anyway even aku x dpt King of The Night..
aku puas hati coz malam 2 memang aku all out..
n ade je paparazi amik gmbr aku.. suka aku..
even lecturer kata pakaian aku cantik..
cam artis.. hik3..
mane aku jalan ade je tgk...
aku peduli ape klu drng igt pelik pun.. coz ini fesyek..
did i care..
anyway malam 2 ape yg aku pakai dr hujung rambut smpi ke kaki..

total dia.. RM5++


n the best part is that...
bila orang tgk baju aku.. drng kata cam shahir time AJL..
hu3.. x dpt nak total look.. at least sipi pun jd la..

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...