hadirku bukan meminta simpati...hidupku bukan untuk menyendiri...diriku sentiasa mencari erti...walaupun persoalan yang ku temui...

rYosHi

Followers

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Tuesday, April 5, 2011

sudah lama tidak ku jejaki...

salam semua...
malam ni x brp ngantuk sgt coz pagi td bgn lewat...
igt nak wat n3 ni semalam tp smlm ngantuk sgt smpi terlelap dpn lappy... hu3...
anyway n3 ni pasal something yg da lama aku x involve that is
BOWLING

hu3...
last aku main dulu ngan membe2 aku kat plaza alam sentral klu x silap aku...
masa 2 sem 5 kot...

anyway semalam membe2 tmpt aku kerja dulu ajak hang out..
aku igt nak tgk wyng tp xde cite best jadi gi la main bowling...
aku bkn minat sgt bnda ni coz da lame x main...
semalam main kat Klang Parade... 1 game je n 4 orang..
total semua RM23.20...
ok la...
 srng RM6.80

alhamdulillah semalam bila main...
aku mampu jthkn semua pin..
hu3...
si KMK ni bg tau cr aku baling sebenarnya salah satu teknik yg betul...
so aku try la teknik 2 lg...
dapat strike 2...
tp aku leh ngan bola saiz 10 je coz sesuai ngan aku...
aku try gak guna bola 11 tp 1 pin pun x jth...
hampeh...
tp anyway aku mula rase minat lak main boling ni...
nak gak try wat teknik spin...

aku yg atas sekali 2...
xde la hbt mane tp aku rase setakat ni 2 la the best aku wat...
bukan nak berlagak yer...
akhir kata.. majulah sukan demi negara..
hik3...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...