hadirku bukan meminta simpati...hidupku bukan untuk menyendiri...diriku sentiasa mencari erti...walaupun persoalan yang ku temui...

rYosHi

Followers

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Sunday, April 3, 2011

from zero to hero

salam semua...
gud morning..
da breakfast lum??

disebabkan jumlah viewer lebih tinggi berbanding yg lain mengenai "from zero to hero"...
utk entry kali ni, try wat yg same just guna orang lain lak...
selamat membaca yer...


mamat kat atas ni membe aku time sekolah dulu... last aku jmpa dia time lps exam spm..
dia time sekolah dulu, bdn biasa2 je..
x gemuk, x kurus sgt...
n rambut kemas je...
pakaian dia memang kemas dr hujung rambut smpi hujung kaki...

and next aku jmpa dia blk lebih krng setahun kemudian kat bukit bintang...
time aku jmpa dia, memang x cam coz badan da naik...
ngan rambut nye pnjg.. colour lak...
uihhh... mentang2 da hbs...

n baru2 ni aku jmpa fb dia..
dia message aku kat fb...
aku igt sape coz memang x knl kot..
rupenye dia..
memang xcam langsung...
ni gmbr dia kat profile time 2...
klu korang x knl dia kan..
agak2 korang cam x yg dua gmbr ni adalah orang yg sama???

ni la dikatakan "from zero to hero"...
kpd adik2 yg masih sekolah 2.. jgn lak nak gatal2 warna rambut r...
smpn rmbt r..
cuba ikut perangai dia.. time kat sekolah 

be the best as student n bila da hbs try make ur own style...

tapi biar berpada r... jgn lak gatal2 nak tindik r.. tatu la...
nnt jgn lak kata kat parent aku yg suruh n ajar k...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...