hadirku bukan meminta simpati...hidupku bukan untuk menyendiri...diriku sentiasa mencari erti...walaupun persoalan yang ku temui...

rYosHi

Followers

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Monday, April 18, 2011

CONTEST AKU HITAM DAN MERAH

salam semua...
ni ade contest lagik...
contest nya hitam sama merah ya....
untuk keterangan lanjut sila klik di bawah ya....


gambar yang saya pertaruhkan....
jeng..jeng..jeng..

*
*
*
*
*
*
*
**
*


dia suruh saya jawab soalan...
dan soalan nya...
: saya rasa saya nampak menarik, bergayo, dan macho (kena la yakin dengan diri sendiri) dengan warna hitam & merah kerana saya ade "chemistry" dengan gabungan warna 2....

betul  x wahai KMK, ko pun ade kan gambar baju warna hitam ngan merah....
Moshi Moshu... gambar awak 2 pun kan warna hitam merah...
Coot oiiii... hang 2 kulit cerah.. xkan xdak kot...
Cinta Siswi yang comel... betul x ape aku jawap.. betul kannzzz...
hu3...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...