hadirku bukan meminta simpati...hidupku bukan untuk menyendiri...diriku sentiasa mencari erti...walaupun persoalan yang ku temui...

rYosHi

Followers

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Friday, April 15, 2011

BEN ASHAARI AJAK JADI BUDAK BUDAK SAT !

salam semua....
ni ha...
Ben Ashaari wat segmen lagi....
n the best segmen dia memang terboik la!!!!....

dia ajak jadi budak... ha3...
xleh lepas ni...
kena gak join...

dia srh wat 3 perkara....


karektor kartun yang paling aku minat n why??
ni la yang paling aku suka...
KIRA YAMATO dalam cite Gundam Seed Destiny...
b4 2 ade ade siri awal dia.. yg aku mention 2 siri 2...
n nak tau nape????

coz watak dia  "cool"...
dalam watak 2 dia kena buat bnyk pilihan...
pilihan yg berkaitan dengan takdir dia...
senang cite dia buat pilihan dia sendiri n x serah segalanya pada takdir...
klu aku cite bnyk2 nnt ade yg x fhm... hu3...

even aku ade koleksi cite dia utk 2 siri (full)...
anyway robot dia freedom (kebebasan)...
n robot dia memang gempak... perghhhh...

karektor kartun yang aku paling x minta n also why???
ni la yg aku plng x suka...
DIEGO
nak tau nape???
sebab dia asyik ckp "go diego go"
dah la dia tanya dia lak jawab...
tension aku nengok nyer...
adik aku lak sibuk nak tgk cite ni..
aku nak tgk sinetron pun xleh...

klu aku jadi superhero, ape aku nak jadi????

klu la aku leh jadi dia...
terboik la!!!!..

masked rider AXE...
basic haiwan dia harimau....
senjata dia memang simple..
juz cakor beso ngan kapak...
lagi satu... aku ni peminat warna biru...
kostum dia lak nmpk bergayo... hu3...
klu aku jadi dia  la kan...

klu ade mane2 peragut ke...perompak ke...
senang je aku nak lempar kapak...
hu3...

cite ni famous time aku sekolah menengah...
tapi nak kira besar x besar nye...
time petang2 aku gi main lawan2 pki watak kamen rider...
dah la aku main ngan dak2 kecik...
best 2...
klu aku dpt duit belanja sekolah... aku beli kad...
coz aku nak kmpl koleksi kad senjata yang ade... cam masked rider 2 pki...

12 comments:

  1. terjah dari blog brader ben...
    i follow...singgah la blog sy..
    http://sitiumairahsaat.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. costum masked rider paling semard :)

    singgah dari blog abg ben (:

    ReplyDelete
  3. haha.. diego.. sama ngan dora the explorer kan?
    suka nanya2... tak suka...!!

    ReplyDelete
  4. tah pa pe kn diego tu..x ske gak.hehe

    ReplyDelete
  5. diego bestlah...
    heee~
    em, minat gile katun gundam 2 eh.. sampai buh name 2 kat blog... walao~

    ReplyDelete
  6. diego tu memang tension tengok...dahla cakap lambat..hahahhahahahha

    ReplyDelete
  7. eheh, terasa seperti kanak-kanak riang kan bila buat segmen ni..

    ReplyDelete
  8. slam der..setelah ak BW..ad gak owng yg sma superhero ngan ak..kamen rider..
    nk thu ak kmen ap...singgah la..
    http://faezrusni.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-ajak-jadi-budak-sat.html

    ReplyDelete
  9. adik2 kite suka la tengok diego tu, haha =)

    ReplyDelete
  10. terjah sini dr blog BA...
    follow kamu

    http://mutiarahati88.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...