hadirku bukan meminta simpati...hidupku bukan untuk menyendiri...diriku sentiasa mencari erti...walaupun persoalan yang ku temui...

rYosHi

Followers

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Monday, April 11, 2011

ape citenye nie????

salam semua...
ni haaa...
tgh2 nak check fb td, ternampak la satu post nie...
aku dpt cite ni pun dr blogger ni la gak...
tp aku bukan tiru pengarangan dia...
cuba korang tgk kat Ikhwan dan Blog...

aku ni bukan nye blogger copy paste or photostat....

ape yang aku nak smpikan ni xde kena mengena ngan unsur politik coz politik s**ks....
sesama islam pun sanggup bergaduh kerana politik sementara agama lain bertepuk tangan....
dan aku juga bukan nak cetuskan kontroversi....
ape saje yg korang bace nnt korag decide la sendiri....

n3 ni berkaitan dengan kisah allahyarham adik saiful yang telah pun meniggal dunia baru-baru ini....
aku bukan ape... juz xnak la orang mempergunakan kematian allyarham untuk kepentingan masing2...
biarlah dia bersemadi dengan aman....
jangan kita nak tuding jari kat sape2... tangan 2 kasi masuk dalam poket k...

so want to know some more please 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...