hadirku bukan meminta simpati...hidupku bukan untuk menyendiri...diriku sentiasa mencari erti...walaupun persoalan yang ku temui...

rYosHi

Followers

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Tuesday, January 18, 2011

perghh....

perghh... memang terbaik la bagi aku pengalaman ni... so aku nak share la ngan korang semua...
ni kisah aku gi berjalan ke cameron highlands ngan kawan sekerja time keje mydin dulu... eventhough time gi 2 aku da berhenti.. tapi sebelum berhenti 2 aku da bagi nama...
aku ingat lagi time 2 aku kena bangun awal gila, pkl 3 pagi sebab teruja nak ke cameron.. maklum la kali terakhir aku pergi time aku tengah hisap botol lagi.. aku ingat lagi wak2 abang long aku nak gi cameron under sekolah dia.. aku menangis-nangis sebab x dpt ikut.... hu3.. budak2 lagi la katakan..

anyway aku bertolak dalam pukul 4 pagi kot... and then berhenti kat kawasan R&R.. solat subuhhh...
mase dlm bas 2 sempat la aku tengok aksi mat rempit tunaikan solat subuh cara dorang sendiri..(atas motor) sambil dikejar polis.. hik3... 
yang lagi best mase bas tgh nak naik bukit.. tiba2 la bas berasap.. lemas den dibuatnye.. dah la duk belakang... fuhh.. nasib baik x jd ape2..
then waktu dlm pkl 7 pagi.. sampai la kat mane entah.. tp aku nampak kebun teh besooo... hijauuuu smeua... perghh... udara segar...

sempat aku bergambar berlatar belakangkan kebun teh yang menghijau umpama kebun teh yang menghijau.. hik3...
pas2 bas pun teruskan perjalanan bawak ktrng gi jalan2...
gi kawasan tanam strawberi la.. gi cna la.. gi cni la..
sempat aku beli souvenior kat cna ngan t-shirt sehelai...
bila time da nak gerak balik 2... aku tertido la... sedar2 bas berhenti dekat air terjun... pergh air terjun dia memang cantikk... air jernih... udara nyaman... the best yg prnh aku jumpa... hbs mandi manda... bas pun gerak balik.. igt nak singgah 1 tempat lg... tp dia tnya dulu... aku pun cepat2 angkat tgn ckp nak beli KAK TUS... owng kata klu gi cameron xbeli KAK TUS x sah... aku pun beli la dalam 5.. tp sampai skrg.. ermmm... hanya 2 yg hidup smpi skrg n membesar... da 2 thn lebih.. pandai mak aku jaga...
anyway that one of the best trip yg aku join... hu3...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...