hadirku bukan meminta simpati...hidupku bukan untuk menyendiri...diriku sentiasa mencari erti...walaupun persoalan yang ku temui...

rYosHi

Followers

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Friday, January 28, 2011

SAY NO TO "PLASTIC"

salam semua... lama x update blog.. xleh nak on9.. ape leh wat...
sejak akhir2 ni ade something yg duk main2 kat kepala aku ni... main buaian la,jonkang- jongket la.. gelongsor la... aku terfikir.... walaupun usia GBA ni br setahun jugak.. tp rase cam da bertahun-tahun GBA ditubuhkan secara rasmi...
hbs poli ni masing2 bawak haluan masing2...
aku klu ade rezeki akan ke johor... tapiiiiii... sah2 la kena cr kawan baru... tp selama ni aku duk stick je ngan dak2 aku... sampai aku lupa camne nak cr kawan.. hurmm... lg pun aku x tau suasana kat cna camne... geng pun xde...
n satu lagi duk main2 kat kepala aku... sah2 pasal GBA...
actually GBA tertubuh secara tidak langsung hasil daripada kekecewaan serta pengkhianatan dari insan yang suatu masa dahulu dianggap sebagai kawan baik sebaik sahaja menapak di shah alam ni... mereka adalah insan2 yang amat dipercayai serta diyakini namun bertukar menjadi sebalik nya...
so GBA menyatukan mangsa keadaan ni secara tidak langsung dimana mereka berkongsi ideologi serta pemikiran yang sama.. di mana SAY NO TO "PLASTIC" (pura2 baik).... kami menjalani kehidupan kami secara biasa tanpa amik port ngan dak lain n kami happy ngan cara 2... even ade orang yg melabelkan kami jahat tapi lebih baik nampak jahat dari berpura - pura jadi baik walhal jahat x prnh nak hilang...
so dalam GBA kami accept each other... we know each other secret... we support each other... we face anything together... and we are happy together...
no body can replace the member of GBA and it will always remain in 5 member...
we cannot throw anyone out unless the person it self throw their self....
that's all about internal of GBA.....
klu nak tgk sape ahli2 nye... cr kat link ni..
http://zarul90soul.blogspot.com
http://cootlicious.blogspot.com
ni juz 2 dr 5 ahlinya... lg 2 xde blog... lg swng 2 aku r...
hu3.. jenguk2 la yer...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...