hadirku bukan meminta simpati...hidupku bukan untuk menyendiri...diriku sentiasa mencari erti...walaupun persoalan yang ku temui...

rYosHi

Followers

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Saturday, January 29, 2011

suatu malam di taman negara

1st time aku gi taman negara.... memang best gila sampai nak naik gila aku.. tp klu nak cite semua memang berjerela... so aku cite antara part yang akan aku ingat sampai bila2....                                                                                   hari 1st kitorang smpi ke cna ktrng wat BBQ... pas2 ade buah durian.. wat pe gila babeng... tp sblm 2 aku nak in4 yg aku gi ngan dak2 pengawas yg aku sayang...
aku igt lg mase tgh bakar ayam... tiba2 api naik so ape lg.. syadi yg mase 2 tgh jg ayam dia amik je air yg ade kat dia... yg xleh bla nye air yg dia amik 2 air sirap klu x silap aku... so ayam bbq 2 tambah perisa jd la BBQ SIRAP.....
malam 2 lak ade sesi P&P walupun kat tgh hutan.... cikgu raja yg mahir dalam bidang bahasa malam 2 menunjukkan kehebatannya kepada kami... iaitu main kad... tapi kami x taruh duit so x dikira berjudi dan tidak haram.... best la sbb dpt bljr benda baru ngan kawan2 dlm suasana yg meriah.... lg pun even kami prefect it does not mean that we have to be perfect and all the time... we are juz a normal teenager...
malam 2 rmi gak la yg join.. x ckp ngan 2 main lak UNO... nsb baik la ade yg bawak... hu3..
malam 2 lame gila aku main.. aku ngan lg 3 membe aku main UNO smpi pg... disebabkan ktrng malas nak blk bilik, kami pun tdo je la kat kaki lima 2... best... mengadap sungai... bila subuh je udara nyaman... tgk matahari terbit... perghh....
walaupun da lbh kurang 3 tahun lebih semua 2 berlalu, tp igtn serta memori masih segar lg dalam fkrn... if only i can froze that moment....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...