hadirku bukan meminta simpati...hidupku bukan untuk menyendiri...diriku sentiasa mencari erti...walaupun persoalan yang ku temui...

rYosHi

Followers

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Sunday, January 30, 2011

ku sangkakan...

semalam aku balik keje kat hotel smpi umah dlm pkl 1 pagi.. pas2 aku kuar gi on9 lak smpi kat pkl 3... plan ari ni nak blk rawang coz xde mende nak wat... ayah lak dok asyik call je tanya blk dak.. pada hal xde pape pun kat umah...
coz da tdo lambat.. aku nye pg jd la pkl 10... tp sejuk do pagi td coz hujan... aku pun golek-golek r cam shin chan.... sedar2 da pkl 1... tp hujan dak gak stop..
da xtau wat pe aku pun merajinkan diri mengemas bilik.. kemas dapur.. semua2 la kiranya..
tp bila nak blk ni yg prob nye sbb aku ni naik moto je.. nak wat blk laptop lg... kain baju lg utk seminggu.. bantal bucuk aku lg... x dilupakan brng2 pojek aku ngan besinye... aduyaiiiii....
godek2, last aku pack semua jd 3 beg, beg kain..beg laptop.. beg kasut.. pas2 2 plastik ngan dalam ade bantal ngan pojek...
memang r banyak tp xpe no hal la... black torento aku boleh bawaknye... hu3...
aku tgk luar hujan x reti2 gak nak stop... ni mesti da lama takung... jam da tnjk pkl 3...
da xtau nak wat pe.. layan r cite full house.. sedih 2... ade la berlinang gak...
duk ralik tgk tiba aku teringat something... jam da dkt pkl 7.. aku pun nak redah je hujan.. tp sblm 2 isi minyak dulu.. n paling penting nak beli kuih favourite mak aku kat pasar malam.. aku pun xtau la namenye tp yg aku tau kuih 2 asal nye owng india nye kuih.. tp 1 malaysia la katakan.. redah je.. lg pun orang melayu yg masak.. rupa cam kuig gelang tp lg gelap n rase pun dak same.. dr mggu lps lg berhajat nak beli bwk balik.... sekali da siap2... baru teringat rupenye ari ni ari ahad.. pasar malam 2 ari isnin... aku pun dr awal igt ari ni isnin... 2 yg aku nak balik...
haishh... da rupe gitu la jwbnye x blk la aku.. esok br blk... ponet jo den kemas2... hurmm...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...