hadirku bukan meminta simpati...hidupku bukan untuk menyendiri...diriku sentiasa mencari erti...walaupun persoalan yang ku temui...

rYosHi

Followers

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Monday, March 14, 2011

17.... !!!!

salam semua...
lame gak tak update blog ni...
sebelum aku nak bercerita ni aku nak bagi tau awal2 la... aku bukan dok syok sendiri or perasan tapi ini semua adalah fakta dari sumber yang sahih dipercayai serta diyakini oleh semua rakyat malaysia sama ada yang masih hidup or meninggal dunia.. hik3..

2 minggu lepas aku duk jalan2 kat tesco setia alam ni.. nak beli barang ckit.. sekali bila aku masuk dalam aku ternampak sesuatu yang menarik minat serta jiwa raga aku... iaitu derma darah... aku ni suka menderma darah.. amklum la darah O.. hik3... tapi time 2 aku lupa nak bwk buku derma darah sebab klu derma darah kena ade buku 2 klu yg pernah derma... dah la time 2 pkl 4.30pm.. tutp nye lak ari 2 gak pkl 5pm..

aku ape lg copat2 patah balik amik buku 2... bila aku da blk ke tesco semula... aku nak mendaftar... aku duk la dpn nurse 2.. aku tgk dia.. dia tgk aku... aku kata la aku nak derma darah... dia tanya la umur aku.. bila aku kata 21 tahun dia  tak caye... degil benor nurse 2.. aku pun tnjk la buku 2.. dia igt aku ni br 17 tahn.. x sangka lak aku ni awet muda.. muda remaja lg la katakan...lg pun time 2 aku pki seluar sekolah menengah...

membe2 aku suka tegur aku klu aku pakai seluar keremajaan aku 2.. da nak wat camne aku selesa pki seluar 2.. lg pun yg untungnye klu aku gi gunting rambut dapat harga student rm6.. klu x kena rm8.. jimat duit aku.. hik3.. tapi yang x best klu bwk moto malam2 polis suka tahan aku igt aku lari dari sekolah asrama lagi2 klu aku bawak beg... x baik tau fikir aku cam2.. aku ni kan student misali...
 tp the best part bila orang jangka umur aku lagi muda dari umur sebenar.. hik3..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...