hadirku bukan meminta simpati...hidupku bukan untuk menyendiri...diriku sentiasa mencari erti...walaupun persoalan yang ku temui...

rYosHi

Followers

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Monday, March 14, 2011

sand .. love .. ocean

pagi2 buta camni xtau la nak wat pe... aku leh fikir benda2 yg memang ade dlm kepala n hati..
so utk entry ni aku nak berkongsi perasaan aku ckit... klu sape rase aku menggedik ke.. mintak simpati ke.. it's up to you... did i care...

aku ni nak kata single pun x... nak kata couple pun x... xtau la nak kata ape status aku ni... nak kata gantung x bertali.... setakat ni aku x lak pernah masuk court sampai kena hukuman gantung...

lps aku break dengan awek aku... tp sekarang da jadi bekas la... aku jadi agak "nakal" ckit.. coz aku rase dengan cara 2 je aku leh lupakan ex aku coz dia lah satu-satunya wanita yg pernah menerima aku dlaam hidup dia sebagai kekasih... aku selalu berdoa pada tuhan semoga aku dipertemukan dengan someone yang boleh kawal aku dr terus "nakal".. alhamdulillah.. doa aku diterima...

tapiiiii.... aku memang suka kat dia n dia dia tau... memang dia terima aku tapi sampai saat ni aku masih x pasti dia sayang x aku macam aku sayang dia???? heran aku... kadang2 bila aku fikir balik.. memang aku sedih... tapi aku ni pun salah gak.. sebab aku juz doa agar dipertemukan dengan orang yg boleh kawal aku... bukan nye boleh kawal aku dan mencintai aku.... walau macam mana pun aku x boleh salahkan dia.. sebab keputusan aku menyukai dia terburu-buru.. kenal baru sebulan kot...

walau macam mana pun aku amat berterima kasih kepada dia sebab bagi aku kebahagiaan walaupun hanya untuk seketika walaupun mungkin hanya kepura-puraan... thanks for everything... maybe our love is just like the sand and the ocean.. its just there for a while.. maybe to us it's just mistake but it's not a thing that should be regret...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...