hadirku bukan meminta simpati...hidupku bukan untuk menyendiri...diriku sentiasa mencari erti...walaupun persoalan yang ku temui...

rYosHi

Followers

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Monday, March 28, 2011

perghh... besor nye!!!

salam semua..
lama da x update blog ni.. ape leh wat.. bz r sejak akhir2 ni...
anyway ari 2 aku gi umah abg aku kat puchong... 
mase aku nak gi pasar malam ari ahad kat tapak pasar tani... aku ternampak la something ni.. perghh, beso kot... camne la nak makan 2... 
DONUT KING namenye.. harga juz RM2 je.. berbaloi-baloi... klu sape nak wat open house ke majlis2 ke.. bole la tempah.. jimat duit.. dah la beso, murah lak.. hu3...

even gerai 2 pernah masuk paper disebabkan apa yg dijual adalah bersaiz KING.. makanan je la.. selain dari 2 ade gak MURTABAK KING.. klu yg single RM2.. klu yang double juz RM4 n triple RM6... memang kenyang la klu makan 2... kekah ramai2.. hu3...

so sape2 klu gi puchong 2 singgah la pasar malam yang aku mention ni yer.. hik3.. ok.. bye..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...