hadirku bukan meminta simpati...hidupku bukan untuk menyendiri...diriku sentiasa mencari erti...walaupun persoalan yang ku temui...

rYosHi

Followers

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Tuesday, March 15, 2011

Topi & Rambut...

hello semua...
skrg aku kat kedai mamak Nawas Maju sblh poli ni... singgah jap nak on9.. sblm balik umah...
bila aku sampai aku tgk seat bnyk kan da penuh.. aku pun duk je la kat bahagian luar.. kat ckit nagn moto.. pas2 xde la owang sibuk2 nak tgk aku on9...

 aku on9 la lappy aku.. nak cari line wifi kedai 2 tapi xde.. puas aku refresh... da fedup aku pun nak bla la.. time aku nak naik moto.. aku ternampak la 2 makhluk ni.. rase cam kenal.. sorang pakai baju hijau srng lain pakai baju yg mcm pernah aku nampak je...

lama gak la aku usha... sekadar usha je x guna.. aku pun duk mai la dkt dorang ni.. rupanya si coot ngan cot.. mane la aku nak perasan.. da yg si cot nye pakai cap.. si coot x ikat rambut.. menggerbang cam mak limah...

da jumpa dorang 2.. alang2 menyempit r... tgk si coot leh on9 pki wifi.. rupanya si nawas maju ni wifi dia letak nama pelik2.. mane la aku tau..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...