hadirku bukan meminta simpati...hidupku bukan untuk menyendiri...diriku sentiasa mencari erti...walaupun persoalan yang ku temui...

rYosHi

Followers

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Wednesday, March 30, 2011

isu hangat di pagi hari...

gud morning....
pagi2 sejuk lak rase.. angin sepoi2 xreti bahasa...
tp ade orang wat hal dooo... orang nak elak problem, dia cari problem...
aku x suka betul la klu orang duk sibuk nak canang kawan aku....
busy body.. wei klu berani face to face r...
ko xde kena mengena x pyh nak sibuk2...
aku sibuk xpe coz aku kenal sape minah 2... 

so kepada blogger Ini Belog Gadis yang xde keje lain or terasa pedas nye ni....
x pyh la kau sibuk2 nak burukkan membe aku KMK, lg pun entry post dia xde kena mengena ngan kau....
aku baca blog dia n anyone yang mata nye masih sihat dan reti membaca pun boleh tau yg dia xde link kan sape2 n tak mention pun name sape2 bila dia tulis blog...
except kau coz ko da wat hal dulu...
u deserve it....
even kau 2 sape nak menjatuhkan hukum ke atas seseorang...
baik sangat ke kau.... ahakss...

aku nye blog bukan blog kontroversi... tapi once anyone disturb my frenz....
sorry to say... you will face me..
conclusion nye... klu kau x terlibat x payah la kau nak sibuk2 k...
arios amigos... ha3...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...