hadirku bukan meminta simpati...hidupku bukan untuk menyendiri...diriku sentiasa mencari erti...walaupun persoalan yang ku temui...

rYosHi

Followers

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Saturday, March 19, 2011

"i wish i could..."

salam semua...
cuaca kat shah alam ari ni pagi2 da hujan, lebat lak 2... dalam 2 3 hari ni asyik hujan je... ape pun terima je la kerana itu rahmat...
tapi hari ni bukan nak cerita pasal cuaca sebab dalam berita pun da sampaikan...
sejak beberapa hari ni hati aku macam hujan... asyik sayu je... even aku empunya hati, but i do not know what actually that disturb me... n something suddenly across in my mind.... WISH....
if i been given 3 wish... then the first one will be....


  1. i wish to have an amnesia and forget completly about someone but not about what i have learn from that person.... i do not know why but sometime its being so painful eventhough i have try to find the place that i can be comfortable.... memang salah aku kerana terlalu menaruh harapan pada dia... masing2 ade kehidupan masing2... so aku pun perlu cari ape kehidupan aku... dia memang da banyak mengubah kehidupan aku... thanks a lot... so that's why i will not put the blame of my sadness on other person...
  2. i wish i can get back my bright skin... klu dulu orang akan kata aku anak cina sebab kulit aku memang cerah tak macam family aku yang lain... but now after i active in cocuriculum in school... kulit aku da gelap.. cemburu aku tgk kulit orang lain... klu dulu aku xtau bergaya,bulat.. tapi sekarang da berbeza tapi kulit aku lak gelap.. hurmmm...
  3. and finally i wish i can turn back the time when i make a wrong decision by chose the wrong girl for me to fall in love to... kalau la aku x pilih minah sorang 2 tentu aku still couple ngan my first love.. hurm.. memang la time 2 kawan2 aku suruh terima minah "L" (bukan nama sebenar)... tapi e2 satu kesilapan sebab ikut kata mereka... tapi salah aku gak, aku yg wat keputusan...
if only this can happen... if only i were in aladdin cartoon... but.. what past have happen... time cannot be reverse.. human should go with it...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...