hadirku bukan meminta simpati...hidupku bukan untuk menyendiri...diriku sentiasa mencari erti...walaupun persoalan yang ku temui...

rYosHi

Followers

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Monday, March 28, 2011

kebakaran berhampiran KTM Rawang

semalam aku balik la umah family aku jap coz aku nak amik seluar yg aku tempah utk malam MPG jumaat ni...
alang2 boleh jenguk mak aku sekali.. rindu la..
time aku nak br nak msk bandar rawang 2 aku nampak cam ade asap dr satu arah 2 tp x clear sebab pudar2 je warna... even time 2 tengah hari lak.. cuaca memang panas terik.. tapi aku still dpt beza la coz aku pki helmet yg ade tinted.. klu tgk secara kasar memang x nmpk dgn cahaya time 2 lg...
bila aku kuar dr maybank coz aku nak cuck duit, dompet aku nangis nak makan..
aku nampak kepulan asap ni... even dr jauh pun leh nampk coz asap 2 hitam sgt... sah2 la ade kebakaran kan..


aku pun gi la cr kat ne la kebakaran 2... rupanye dekat je dengan stesen komuter rawang... ramai gak orang gi tengok.. mane x nye asap hitam 2.. maybe ade tayar kot yg terbakar.. benda 2 kat kawasan semak samun so maybe sebab cuaca panas rumput pun terbakar ngan ditambah lak ade orang buang tayar kat ctu.. makin menjadi-jadi la... (xbaik bersangka buruk ade orang sengaja bakr)
 tapi nasib baik la ade orang perasan coz klu x api bole merebak lg, kawasan 2 memang banyak semak.. n dengan cuaca panas nye. da la blkng 2 kawasan perumahan..
time aku nak balik 2 ade bomba dalam perjalanan utk memadam kebakaran...
alhamdulillah nasib xde ape2 yg teruk..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...